Tanhaye Aval

Tanhaye Aval

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت / زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 37501
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1



حرفهای دلم

هميشه به درد دل اين آن گوش مي دهم
ولي هيچ كس به دردهاي دل من توجهي ندارد
هميشه سنگ صبور ديگران بودم
اما هيچ كس سنگ صبور من نشد
همشيه ديگران را مي خندانم
ولي هيچ كس از گريه هاي پنهاني من خبر ندارد
هرگز نخواستم بگذارم كسي گريه كند
ولي هيچ كس حتي از من نپرسيد چرا گريه مي كنم
هميشه ديگران را به زندگي اميدوار كرده ام
هميشه گل اميد را به اين و آن هديه كرده ام
اما كسي نفهميد كه من خود به زندگي اميدي ندارم
هرگز نگذاشتم كه دوستانم در كنار من احساس تنهايي كنند
اما هيچ كس ندانست كه من چقدر تنهايم
خدا را هميشه در ذهن اين و آن زنده مي كردم
ولي دست خدا از زندگي خودم هميشه دور بود
كسي از من نپرسيد كه چرا در اوج جواني
موهاي سرم سفيد شده
يا چرا پيچ و خم زندگي در اين سن كم
در پيشاني من نمايان شده
براي صداي دل عزيزانم احترام خاصي قايل بودم
اما كسي صداي بلند شكستن دل مرا نشنيد
هرگز نخواستم از غصه هايم برايشان بگويم
اما هميشه گوش شنواي غمهاي ديگران بودم
دل پر درد من ديگر به اين چيزها عادت كرده
به فريادهاي خاموش
به آرام آرام شكستن
به گريه هاي شب هنگام
در زير نور ماه
به تنها رفتن در راه
مي گويند خرافات است اينكه هر كس طالعي دارد
ولي چه خرافات قشنگي است
من خرافات را دوست دارم چون زندگي ام با آن گره خورده
طالع من همين است
كه تنها بيايم و تنها بمانم و تنها بميرم
من اين طالع را دوست دارم
چون منحصرد به فرد است
اين طالع در انحصار من است
از آن من است
اگر سرنوشت هر انساني در دستان خودش است
اين من هستم كه اسير دستان سرنوشت شوم خودم هستم
من اين سرنوشت را دوست دارم
كاش ديگران بدانند كه من
اين گونه هستم
اين گونه مي مانم
و اين گونه مي ميرم....



نظرات شما عزیزان:

binam
ساعت11:56---25 آبان 1391
ای اتصال نوری ما تا خدا حسین
بی تو نبود خلقت ما کیمیا حسین
روشن تر از درخشش خورشید مشرقین
در جان ماست نور جمال شما حسین
ایام عزاداری سیدالشهدا تسلیت باد
::


binam
ساعت19:22---29 شهريور 1391
به به !!!
ماکه نفهمیدیم حالا که خودت اشاره کردی بگو ببینم چرا دراوج جوانی موهای سرت سپیدشده برادر؟؟


nazanin
ساعت0:06---18 مرداد 1391
خيلي ديره ؛ وقتي که تازه مي فهمي اوني که از همه ساکت تر بود ، بيشتر از همه دوستت داشت ، ولي .... تو حواست به شيرين زبوني يه عشق دروغي بود

binam
ساعت17:30---3 مرداد 1391
آقا امیر علی چنبار لینکم میکنی ؟؟؟؟

nafas
ساعت17:45---2 مرداد 1391
سلام خوبین
مرسی ولی فکر کنم اشتباهی لینک کردین
حرف دل وفارسی بنویس


نگین
ساعت17:38---14 تير 1391
سلام

په چراپاکیدیش؟

ببین چه کارهایی میکنیا پاسخ:سلام، مرسی که اومدی، با افتخار لینک شدی...


sogand
ساعت23:09---11 تير 1391
#####__#_____#____###_________ #_____

_____#__#_____#___#____#________#_____

_____#__#_____#__#______#_______#_____

#####__#_____#__#______#_______#_____

_____#___#___#___#______#_______#_____

_____#____#_#_____#____#________#_____

#####_____#_______###_____#####____

سلام دوستم.آپم.بدو بیا.نظر یادت نره وگرنه دیگه نمیام وبت


پاسخ:من همیشه میام به وبت سر میزنم... اگه نظر نمیذارم دلیل بر نیومدنم نیست... این سری نظر میذارم تا بدونی که اومدم...


my love
ساعت8:05---30 خرداد 1391
سلام دوست من. امروز یه جشن تولد مخصوص داریم که ازت دعوت میکنم حتما بیای...

خوشحال میشم با نظرت جشن مارو قشنگ تر کنی... پاسخ:باشه چشم حتما میام...


Asal
ساعت16:38---26 خرداد 1391
salam Golam
webet aliiiiiiiie
be manam sar bezan khoshhal misham


ویدا
ساعت12:26---14 خرداد 1391
سلام مایه وب داریم که تازه بازشده مامیخوایم ازشمادعوت کنیم که تووب ماعضوشین ومطلبای خوشگل بذارین منتظریم
هر وقت که تونستم به روی چشم حتما کمکت میکنم... البته اگه کاری از دستم بر بیاد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر علی تاريخ: 1 فروردين 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من که ام جز زندگانی جز عدم؟ من که ام جز پایداری جز گریز؟ ای دریغ از پای بی پاپوش من! درد بسیار و لب خاموش من! بار خود بردیم و بار دیگران! کار خود کردیم و کار دیگران... من سلام بی جوابی بوده ام! طرح وهم اندود خوابی بوده ام! زاده پایان روزم زین سبب! راه من یکسر گذشت از شهر شب! چون ره از آغاز شب آغاز گشت! لاجرم راهم همه در شب گذشت...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to a-bestlove.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com